You are currently viewing How to Achieve Strong and Mobile Hips

Cumu ottene i fianchi forti è mobili

Chì sò l'apertura di l'anca?

L'apertura di l'anca sò alcune di l'asanas più richieste in i mo classi, postu chì portanu liberazione in parechje spazii chì sò stretti è portanu un sensu di liberazione in tuttu u bordu à a maiò parte di i praticanti.. Ciò chì parechji studienti ùn sanu micca hè chì quasi tutta a nostra pratica di yoga hè una grande opportunità di apertura di l'anca! Ci sò sopra 20 musculi chì attraversanu l'anca (a cullizzioni di i musculi interni di a coscia cunnisciuti cum'è adduttori, a cullizzioni di i musculi esterni di a coscia cunnisciuti cum'è abductors, i flessori di l'anca davanti, rotatori laterali profondi in u spinu, è più), cusì ogni muvimentu chì stende qualcunu di sti musculi pò esse cunsideratu un "apertura di l'anca". Per questu mutivu, Puderiamu argumentà chì quasi ogni posa hè in modu efficace un "apri di l'anca".

I fianchi stretti affettanu tuttu, da a vostra capacità di mette in posa di a rota à solu pudè piglià qualcosa da u pianu.. Quandu i fianchi sò stretti, aumentanu a carica è causanu overuse di a spina. In più di i benefizii di una varietà di movimentu è di circulazione mejorata è diminuite u dolore di schiena, aprendu i fianchi pò creà un cambiamentu energeticu o liberazione ancu. A tradizione yogica mantene i fianchi cum'è un terrenu di almacenamentu per i sentimenti negativi è l'emozioni pent-up, in particulare quelli chì sò ligati à u cuntrollu in a nostra vita. L'apertura di l'anca pò ancu creà spaziu per a nascita di idee novi è percorsi novi. Apertura di i fianchi ci dà accessu à a libertà in u corpu è in a nostra espressione unica - creativamente, fisicamenti, sessuale, è spirituali. Apertura di i nostri fianchi è seguità sti muvimenti puderianu permette di truvà un sensu di facilità à abbandunà i vechji abitudini malsani - sia fisicamente sia emotivamente.!

Cumu apre u muvimentu dinamicu

In questi muvimenti avemu da travaglià e proprietà di a nostra fascia. Fascia hè una tela di tissutu cunghjuntivu fibru, soprattuttu collagene, chì hè in ogni locu in u vostru corpu. Avvolge i vostri organi, musculi, tendini, è ligamenti, offre una guaina chì permette à e parti di u corpu di spustà individualmente o cum'è gruppi. U più impurtante, hè tuttu cunnessu. A fascia di gomma cum'è qualità torna u vostru corpu à una pusizione originale dopu esse allungata. Perchè a fascia hè una struttura fluida, l'idratazione hè chjave per mantene a so salute, ma beie tunnellate d'acqua ùn hè micca necessariamente a suluzione. Mentre chì l'ingaghjamentu d'acqua certamenti aiuta à mantene a fascia sana, U muvimentu ghjoca un rolu significativu è quì incorporeremu u muvimentu dinamicu per migliurà a so salute è a nostra flessibilità generale.

Lizard lunge:

  1. Cuminciate in u cane rivoltu in giù è fate u pede drittu più largu di a manu diritta
  2. Da questa larga pusizioni di lunge cumincianu à "rimbalzà" i fianchi truvannu u vostru intervallu finale in un muvimentu di effettu rebounding (vede u video)
  3. Cuntinuà stu muvimentu di pulsazione dinamica per 20 conta è seguitate questu cù a 1 minuti lucertola affonda à a prufundità massima

cumu per i fianchi forti

Segui cù questi trapani:

Side Plank dips:

  1. Truvate una pusizioni mudificate di a plancia laterale (vede a foto sottu)
  2. Estende u bracciu superiore nantu à l'arechja
  3. Immergete i fianchi versu u tappettu è poi alzate torna
  4. Repetite sti dips di l'anca per almenu 10 rep

cumu per i fianchi forti

Posa di a faccia di vacca:

  1. Siate comodamente in gomukasana (cum'è stampa sottu)
  2. Flex in i vostri pedi è in terra attraversu u bordu esterno di i vostri pedi
  3. Porta a punta di dita à u tappettu vicinu à u vostru corpu
  4. Sposta u pesu in i dite è u cuteddu di i pedi mentre alzate i fianchi è i ghjinochji per truvà un muvimentu di saltu

cumu per i fianchi forti

Rinforza dinamicamente a pusizioni di piccione:

  1. Truvate u vostru modu in posa di piccione cù u tibia drittu in avanti
  2. Mantene i vostri dita di i pedi manca
  3. Cù u to pede drittu flexed pianta a manu manca nantu à a sola di u pede per mantene a terra in u locu
  4. A vostra manu diritta pò mantenevi dritta è mentre spinghje u tappettu à traversu u pede drittu è i dita di i pedi mancanu, alzate i fianchi è torna.. Allora glide i fianchi avanti è falà à a pusizione di partenza. Cuntinuà stu muvimentu gliding.
  5. Una volta chì avete ripetutu stu muvimentu dinamicu almenu 10 i tempi si stallanu in una posa di piccione estesa per a 1 tene minuti.

Cunclusioni

Ci sò sopra 20 musculi chì attraversanu l'anca, facenduli una funzione essenziale di a nostra mobilità. Sviluppà i fianchi forti hè benefica sia chì cercate di migliurà i vostri flussi di yoga, o alleviate l'estressi in altri gruppi musculari è prutegge a spina. Fortunatamente, ci sò una quantità di esercitazioni per praticà per mantene i fianchi forti è dinamichi. Pruvate queste variazioni, e poi gode di i beneficii di purtassi sexy è Cumu ottene i fianchi forti è mobili.

Scrittu da Michelle Welling

Lascia una Risposta